उत्तराखंडी ई-पत्रिका की गतिविधियाँ ई-मेल पर

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

उत्तराखंडी ई-पत्रिका

उत्तराखंडी ई-पत्रिका

Wednesday, January 21, 2015

ओपिनियन पोल से हौर बि कनफ्युजाण सरणि च

Best  Harmless Garhwali Humor  , Satire, Wit, Sarcasm Garhwali Vyangya , Garhwali Hasya 

                                       ओपिनियन पोल से हौर बि कनफ्युजाण  सरणि च 
                                               कनफ्यूजन  मा : भीष्म कुकरेती 
राजनैतिक पार्टी रणनीतिकार - देख उप रणनीतिकार ! आज श्याम छै हरेक टीवी चैनेल  मा दिल्ली चुनावुं पर ओपनियन पोल की झड़ी लगण   वाळ च उन तो हम तैं ओपिनियन पोलुँ सर्वे से अपण रणनीति बणाणम  मदत नि मिलदी ।  तो चलो जरा ओपिनियन पोल देखिक हँसे ही जावो।  तो चलो दिखे जाव कि ओपिनियन पोल क्या पोल खुल्दन धौं। 
राजनैतिक पार्टी उप रणनीतिकार- हाँ अच्काल बड़ी परेशानी च। अपण भावी मुख्यमंत्री कण्डिडेटों क्या अपण ब्लॉक प्रमुखों  जमीनी पड़ताल पर विश्वास करण इनि च जन मूसु अपण ख़ास दुसमन सांप- गुरा पर विश्वास करण मिसे जाव। राजनैतिक पार्टी रणनीतिकार-पार्टी ब्लॉक प्रमुख जमीनी हकीकत तब बतालो जब वैक खुट  जमीन मा ह्वावन।  यी त प्रदेश राजधानी या दिल्ली मा इ पड्यां रौंदन तो यूंक अवलोकन पर क्या विश्वास करण ?                       
पार्टी उप रणनीतिकार- हाँ अच्काल दुसर पार्टयुं कार्यकर्ता का ओपिनियन पर भरोसा करण सही च बजाय अपण कार्यकर्ता पर भरवस करण !
पार्टी रणनीतिकार-अच्छा ! ले सि शुरू ह्वे गे एब्वे तू बि पी कु ओपिनियन पोल। एब्वे तू बि पी टीवी चैनेल - अब द्याखो सबसे सही ओपिनयन पोल।  हमर सर्वे मुताबिक़ दिल्ली मा  आम आदमी पार्टी तैं 46  प्रतिशत , भाजपा तैं 45. 89 प्रतिशत अर बाकी वोट फंडधुळी पार्टी अर अन्यों तैं मीलल।  हम उन त गारंटी दींदा कि हमर ओपिनियन पोल सटीक च किन्तु दस प्रतिशत प्लस माइनस की पूरी गुंजाइस च।  
पार्टी उप रणनीतिकार-एक मिनट सर !  सांख्यकी कु सिद्धांत से तो तीन प्रतिशत  स्विंग से दस बीस सीटूँ का वारा -न्यारा ह्वे जाल तो दस प्रतिशत इना उना हूण से तो फंडधुळी पार्टी बि जीत सकदी। एब्वे तू बि पी टीवी चैनेलौ सर्वे पर विश्वास कनै करे जै सक्यांद ?
पार्टी रणनीतिकार-चल रण दे।  अब परसि -नितरसिक खबर आज टीवी चैनलों सर्वे दिखला। 
परसि -नितरसिक खबर आज - अब द्याखो हमर दिल्ली चुनावी सर्वे।  यु सर्वे सबसे प्रमाणिक सर्वे च।  हमर हिसाब से भाजपा तैं 39 प्रतिशत , आम आदमी पार्टी तैं 35 प्रतिशत , फंडधुळी पार्टी तैं 19 प्रतिशत , पिटीं पार्टी तैं 3 प्रतिशत अर बकै अन्य का खाता माँ वोट जाल।  पार्टी उप रणनीतिकार- पर ! पिटीं पार्टी कु विलय तो लोकसभा चुनाव मा हमर पार्टी मा ह्वे गे छौ तो फिर पिटीं पार्टी का नाम सर्वे मा कखन आयि ?
पार्टी रणनीतिकार-अरे ! मि तैं लगणु च कि ये चैनलन पांच साल पैल जु सर्वे कौर छौ वै सर्वे तैं उलटु करिक दिखाई। पार्टी उप रणनीतिकार-मतबल फंडधुळी पार्टी जगा आम आदमी पार्टी बदल अर   बकै उनि रण दे।
पार्टी रणनीतिकार-हाँ। पार्टी उप रणनीतिकार-अब बताओ मीडिया तो झूट बुलण मा हम राजनीतिज्ञों से बि अग्नै बढ़ गे।
पार्टी रणनीतिकार-अच्छा चल।  वैन तैन क्या ब्वाल टीवी चैनेलो सर्वे बि आण वाळ च।  टीवी चैनेल बदल।
 
वैन तैन क्या ब्वाल- हमर सर्वे ही विश्वासी सर्वे च।  हमर सर्वे पर हरेक राजनीतिक पार्टी बि विश्वास करदी। हमर सर्वे का हिसाब से भाजपा तैं 32 प्रतिशत , आम आदमी पार्टी तैं 32 प्रतिशत , फंडधुळी पार्टी तैं 30 प्रतिशत अर सियीं पार्टी तैं 2 प्रतिशत।   पार्टी रणनीतिकार-वैन तैन क्या ब्वाल चैनेल तैं हमन अपण फेवर मा सर्वे दिखाणो कथगा रुपया दे छौ ?
पार्टी उप रणनीतिकार-
आजि मि द्वी करोड़ रुप्या देक औं।
पार्टी रणनीतिकार-मतबल सबि पार्टयूंन ये चैनेल तैं दु दु करोड़ रुप्या पौंछे ऐन तो एन सब्युं तैं बरोबर वोट दिलै देन।  सूण सबि चैनेल वाळु तैं अब पैसा तबि दीण जब यी सर्वे बतै द्यावन।  पार्टी उप रणनीतिकार-सर ! यी माणदा इ नि छन।  जब तक पैसा पैल नि पौंछ जांद यी हमर वोट प्रतिशत अधिक नि
पार्टी रणनीतिकार- अरे पर हम तैं लोगुं ओपिनियन तो पता लगाण इ पोड़ल कि ना ?
पार्टी उप रणनीतिकार- अब अपण पार्टी कार्यकर्ताओं पर विश्वास हूंद नी च , अखबार अर टीवी चैनेल तो पेड सर्वे दिखाँदन तो रणनीति बणाणो बान सीधा वोटरूं से सम्पर्क करूद।
पार्टी उप रणनीतिकार (फोन पर ) - हेलो वोटर जी ! जरा इन त बताओ कि तुम कै तैं वोट दीणा छंवां ?
वोटर - अरे ! मि त टीवी अर अखबारुं सर्वे पर निर्भर छौ कि मि ओपिनियन पोल देखिक वोट देलु।  पर  ....
पार्टी उप रणनीतिकार- पर क्या ?
वोटर - पर टीवी अर अखबारुं ओपिनियन पोल से तो मि और बि कनफ्यूज ह्वे ग्यों।  मेरी समजम इ नि आणु च कि यदि ओपिनियन पोल वैज्ञानिक पद्धति से हून्दन त हरेक टीवी चैनेल का ओपिनियनुं मा जमीन असमानौ अंतर किलै ? मि त कनफ़्यूजे ग्यों। 


20/1/15 ,  Bhishma Kukreti , Mumbai India 
   *लेख की   घटनाएँ ,  स्थान व नाम काल्पनिक हैं । लेख में  कथाएँ चरित्र , स्थान केवल व्यंग्य रचने  हेतु उपयोग किये गए हैं।

Best of Garhwali Humor in Garhwali Language ; Best of Himalayan Satire in Garhwali Language ; Best of  Uttarakhandi Wit in Garhwali Language ; Best of  North Indian Spoof in Garhwali Language ; Best of  Regional Language Lampoon in Garhwali Language ; Best of  Ridicule in Garhwali Language  ; Best of  Mockery in Garhwali Language  ; Best of  Send-up in Garhwali Language  ; Best of  Disdain in Garhwali Language ; Best of  Hilarity in Garhwali Language  ; Best of  Cheerfulness in Garhwali Language  ;  Best of Garhwali Humor in Garhwali Language from Pauri Garhwal  ; Best ofHimalayan Satire in Garhwali Language from Rudraprayag Garhwal  ; Best ofUttarakhandi Wit in Garhwali Language from Chamoli Garhwal  ; Best of North Indian Spoof in Garhwali Language from Tehri Garhwal  ; Best of Regional Language Lampoon in Garhwali Language from Uttarkashi Garhwal  ; Best of Ridicule in Garhwali Language from Bhabhar Garhwal  ; Best of Mockery  in Garhwali Language from Lansdowne Garhwal  ; Best of Hilarity in Garhwali Language from Kotdwara Garhwal  ;Best of Cheerfulness in Garhwali Language from Haridwar  ;
Garhwali Vyangya , Garhwali Hasya, 

No comments:

Post a Comment

आपका बहुत बहुत धन्यवाद
Thanks for your comments